Förberedande

Som alltid när man lagar en trerätters (för det blir tre rätter) så är det efterrätten jag gjort först, eller halva i alla fall ;)

Filodegs-rundlar in the making







Lemoncurd(en?)
 



Skrev ju även att det faktiskt blir en förrätt, om jag lyckas vill säga... Tänke göra vårrullar med räkor av de överblivna filodegspapprerna! Håller just nu på att mjuka upp vitkål och morötter lite.. Men dom ska jag inte "fritera" förrens Patric är hemma.. Vill ju ha dom så där härligt krispiga :)

Till vårrullarna..


Kommentarer
Postat av: Sassi

Vad duktig du är! Såg riktigt smarrigt ut. Hur blev resultatet av allt?

2009-05-25 @ 14:57:49
URL: http://thesassis.blogspot.com/
Postat av: katja

kan man få recepten på mille feuille och lemon curd:) please, har letat efter recept men hittar bara på engelska inte på svenska:) skulle vara jätte snällt om du kunde skicka den i min blogg eller till min mail:) tack

2009-07-11 @ 21:13:04
URL: http://apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0