Ensam hemma

Då var man alldeles ensammen hemma då. Patric är på utbildning i Halmstad hela veckan, och Milo har fått följa med Patrics syster Nanna hem, där han ska få springa runt och leka i en rastgård med hennes hund Kita, så han lider då inte : ) Jag lider inte heller. Än så länge :). Men snart kommer kvällen och då ska jag lägga mig själv och sova. Utan varesig Patric eller Milo.

En stor fördel när man är ensam hemma är att man kan äta  p r e c i i i i s  vad man vill, och det ska jag göra ikväll! Jag har aldrig försökt mig på att göra risotto, för Patric "påstår" att han inte tycker om det ; ). Så vad ska Johanna göra då? Jo, hon ska äta risotto. Svamprisotto till och med. Och dricka ett glas vin : )



Behöver jag säga att det kommer att bli mycket bloggande i veckan? ;p

Kommentarer
Postat av: julia

svamprisotto är inte fel alls. och med ett glas vin till blir det inte sämre heller.. :) lycka till.

2009-05-04 @ 18:59:53
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Christina

Mycket bloggande... det gillas!

2009-05-04 @ 20:58:33
Postat av: julia

vad bra att det blev gott. jo det vart en riktig partyhelg med syrran!

2009-05-04 @ 21:52:40
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0