Hola Chiquita!

Kan inte fatta att det nästan är 2 veckor sedan jag skrev sist.  Men allt har sin förklaring mina vänner. Jag har under 2 veckors tid :

- Trott att jag tappat bort min kamera (vilket gjort att jag tappade sugen. En blogg är ingen bra blogg utam bilder)
- Haft systeryster Malin på besök med lilla Isabelle.
- Klippt och färgat håret
- Hittat alla mina kort som varit borta sen i somras. WOHO dykcert! :)
- Patric har åkt till alperna vilket gör att svärmor bott hos oss hela veckan.

Så, har helt enkelt inte alls hunnit blogga, trots att jag velat. Har haft två fullspäckade veckor.. Men snart återgår allt till det normala : ) Jag saknar ju att skirva ju. Mår mycet bättre av att göra det..

Som vanligt när jag är hos mamma och pappa slänger jag upp lite gamla bilder : )



Hittade dom här två bilderna som jag inte sett förrut. 
Jag har aldrig tyckt att jag varit smal. Alltid kännt mig lite småmullig och fet. Men nu när jag ser dessa bilder så inser jag att jag faktiskt har varit riktigt jävla s n y g g !
Jag ska fan i mig se ut sådär snart igen! Jag ska gå ner alla äckliga bajs kilon som satt sig på kroppen..


Smal, blond, och somrigt brun. Japp, det är så det ska vara.. Ångest


Nej, nog om detta.. Nu ska jag hem till svärmor igen! Puss och kram alla glada!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fet??????? Ja, jag vet att vi som gått igenom cellgiftsbehandlingar tycker att kroppen tagit visst stryk men du är en toppentjej och ta vara på din styrka.Jag har saknat dig, men förstår att du inte alltid är 100 på att skriva.



Och du, du är vacker, tro mig!!!!!

2009-03-28 @ 20:39:02
Postat av: julia

Jag har sen första dagen jag klev in på din blogg tyckt att du är otorligt vacker och din perosnlighet är ju helt underbar!

Ha en toppendag!

kram

2009-03-30 @ 10:08:14
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du har, är och kommer alltid vara vacker! :)

2009-03-30 @ 17:07:41
Postat av: Anna

Du är så himla vacker, önskar du kunde se det själv!

2009-03-31 @ 18:37:14
URL: http://madeinjapan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0