Lördag

Hej alla vänner!

Imorse vaknade jag och Patric tidigt och bestämde oss för att städa h e e e l a  lägenheten. Vi gick igenom garderoben, hängde upp tvätt, städade badrummet, och hängde äntligen upp ett par panellängder i sovrummet. Gardinerna i sig är inte direkt jättevackra, men det ser lite mer beboligt ut med gardiner.. : )

Snart ska jag börja att göra mig iordning för att gå på restaurang med hela familjen + respektive och barn.
Tror att vi blir 12 stycken. Tanken var att vi redan i höstas skulle gå på restarurang, men det blev inte av pga att Milo kissade inne typ hela den dagen, helmysko!

Nu måste jag bara gå igenom och kolla vad jag skall ha på mig ikväll, vilket inte känns så jäkla kul direkt. Själv tycker jag att jag ser ut som skit. Längtar verkligen tills på torsdag då jag ska klippa och färga mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0