Jag har ju glömt att berätta..

.. Att mamma var till veterinären med Nelson. Han har ju en massa knölar i olika storlekar runt magen. Han fick sin första knöl för flera år sedan, då sa dom att det var vanliga fettknölar. Precis som dom sa till mig kom jag på precis nu, h a h a ! Hur som, veterinären sa att hans knölar bara var just fettknölar och inte cancer som vi trott. Hon sa även att han var väldigt fin i kroppen och ovanligt smidig för att vara 10 plus. Det enda dåliga var att han hade mycket tandsten, som lillmatte : ) och att han är lite öm i ena frambenet
Är så jäkla glad för att min "lillebror" mår bra! WOHO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle be vetrinärerna ta ett vävnadsprov på fettknölarna ändå. Min hund hade också knölar och de var också helt säkra på att de va fettknölar och var övertygade i ett halvår. Sen sprack "fettknölen" och det visade sig vara cancer iallafall. Så nu har han små cancer knölar lite överallt eftersom den sprack = den spred dig.. Väldigt tråkigt eftersom det kunde ha förebyggts....

2009-03-15 @ 20:36:05
Postat av: Anna-Lena

Vad söt Nelson är:) Trevlig kväll!

2009-03-16 @ 18:34:21
URL: http://zimtsternli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0