Jag har en tantfrisyr

Jag är så jäkla trött på mitt hår. Visst är jag otroligt tacksam över att jag faktiskt har hår, och jag bryr mig egentligen inte över om mitt hår är rakt, eller lockigt, blont eller brunt. Nej, det är längden jag stör mig på. Det blir ta mig fan ALDRIG bra, hur jag än gör. Jag vill ha en liten kaxig frisyr, men jag jag har absolut ingen aning om hur jag skall göra? Hur får jag håret att gå tant-frisyr till en mer kaxig frisyr?

Som sagt, det ska bli s å å å  skönt att gå till frisören på torsdag!



Nej, nu måste jag gå och göra mig iordning. Måste sätta på mig ansiktet och se över mina kläder, och det mina vänner, det tar sin lilla tid..
Hoppas att ni får en underbart härlig lördag ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Hoppas de går bra på torsdag hos frissan! Min arbetskompis har också haft cancer och har ungefär lika långt hår som dig nu och va hos frissan för ett tag sen och har fått till en riktigt cool frisyr =)

Kramern

2009-03-14 @ 17:17:43
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: terese

hej hej!!!

jag har oxå kort hår.. jag är egentligen blond, men jag har färgat det svart.. å så är det kort på ena sidan å lite längre på andra.. lite kaxig frisyr sa min frisör.. den korta sidan kan man lixom rufsa till.. å den andra är lite mer välkammad.. övergången baktill där det blir kort till långt klipper frissan så pass att det blir en naturlig övergång, det är bara att rufsa å dra håret åt det "långa" hållet. å så är det sidbena. låter nog knäppt men jag har fått mycke beröm över min frisyr faktiskt,, å mitt hår e Kort!!! hoppas restaurang besöket blir/var toppen!!!

2009-03-14 @ 19:14:58
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Benita Lönqvist

Du skall inte misströsta. Tittade just in på Aftonbladet och du har ju likadan frisyr som Victoria Beckham.:)

2009-03-15 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0