Läkarbesök och hår!

Imorgon är det dags för läkarbesök.  Ska bli så skönt när det är över, tror inte att det är många som förstår den ångest jag har haft sen det där jäkla papperet damp ner i brevlådan för över en månad sen.  Sen så tar det ett tag innan man hinner smälta det faktum att man för en liten stund faktiskt varit ”sjuk” igen.  Så fort man går innanför dörrarna på KS så känner man sig sjuk…  Att sitta i väntrummet, att någon går igenom ens provresultat, klämmer på lymfarna, och frågar hur man mår.  U s c h . . . Sen är det tillbaka till vardagen och arbetet..

 

MEN, till något positivt! Jag har bara tre arbetsdagar kvar innan det är semesterdags! J Det lättar upp det jobbiga lite i alla fall!  

 

Håret har växt lite i alla fall : )... Det är nog tre gånger så tjockt som vad det var tidigare! Alltid något : ) 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ann

Du har en nalle att hämta inne hos mig http://solanderbay.blogspot.com



Mvh Ann

2009-06-24 @ 00:03:03
URL: http://www.solanderbay.blogspot.com
Postat av: Ann

Har nu läst hela bloggen och hoppas allt går bra hos läkaren. Hoppas också att du får njuta av din semester.



Varm kram Ann

2009-06-24 @ 00:58:51
URL: http://www.solanderbay.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Önskar dig lycka till på läkarbesöket. Jag tror att det tar alla dina krafter att gå och tänka på läkarbesöket. Jag hoppas att du mår bättre efteråt. Kan förstå att du är orolig. Tänker på dig. Vilken härlig kalufs du har fått förresten :) Kramar

2009-06-24 @ 08:22:44
Postat av: Anne

Jag önskar dig också lycka till hos doktorn samt att jag hoppas du får en underbar semester!!! Har ni planerat göra något skojsigt under semestern? Jag hoppas att semestern gör att du hittar tillbaks till dig själv igen...

Själv har jag också neråt period...inget är kul och jag är också orolig inför läkarbesöket...oron tar på krafterna och på psyket mer än man kan tro...

Många styrkekramar till dig och Glad Sommar! / Anne

2009-06-24 @ 10:27:44
Postat av: Elisabeth

kram och lycka till imorgon !!! Tack för sneast det var en mysig midsommar har förresten mejlat recept till dig .Ha det bra kram Fisabeth

2009-06-24 @ 19:20:53
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

suck och inte kan man stava rätt heller trots åldern jag menar senast och inge annat.kram igen

2009-06-24 @ 19:23:17
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej! Vad långt ditt hår har blivit nu. Ja mitt det växer också men det är lockigt nu vilket det inte var innan. Förstår så väl din oro och att träffa läkaren på sjukhuset ger ju alltid vissa minnen.

Ja livet har sina ups and downs när vissa biverkningar efter gifterna finns kvar även sedan jag tycker det inte borde vara det ett helt år efter. Det är bara att kämpa på och njuta av de små glädjeämnena som ändå finns. Ha det gott!! Kram Önskar dej med en skön semester och sommar!!!!

2009-06-25 @ 00:28:11
Postat av: Johanna svarar

Ann - jag kan inte kommentera din blogg? det kommer upp "error" när jag trycker på publicera :( Tack i alla fall för nallen :)



Kajsa - Visst mår jag något bättre nu! Alltid glädjande att veta att inget avvikande synts :) Förresten, har du druckit några mojito på sistone?? :D



Anne- Jo vi har lite planerat inför semestern :) imorgon ska vi bila upp till Norrland och till Patrics familjs stuga mitt uppe i ingenstans, men det är en underbar utsikt över bergen!



Den där oron över läkarbesök är aldrig rolig! Fy fan säger jag! Det sänker en verkligen. Har jag frågat förrut varför du ska till läkaren? Hoppas det går bra i alla fall, jag kommer att hålla tummarna!



Fisabeth - det var jättetrevligt på midsommar! Och god mat! :D Såg att du mailat mig, kommer absolut attgöra potatissalladen! Den var helt grym!!



Elisabeth - Man kan lugnt säga att jag har ups and downs, haha stackars Patric, jag är verkligen inte lätt att leva med! Kommer nog alltid ha svackor, men förhoppningsvis så minskar dom!!

Mitt hår har oxå blivit lockigt, och jättetjockt. Jag som hade tunt och rakt hår tidigare :D



KRAM PÅ ER!!

2009-06-25 @ 08:18:39
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0