Hemma igen!

Hej vänner!! Är nyss hemkommen, eller kom hem igår kväll, efter en hel dags resande med buss och flyg.. Var lite sliten kan jag säga :) Just nu håller vi på och slipar tapeterna i hallen. Eller vi började slipa för hand men insåg ganska snabbt att vi inte skulle orka slipa allt, så Patric drog iväg för att hämta upp en slipmaskin vilket betyder bloggande för mig :D



Återkommer under dagen med bilder från vackra Norrland.. Hoppas att ni har haft en lika bra start på sommaren som jag har haft! :D

Kommentarer
Postat av: Tess

åh vad kul att renovera !! vad blir det för färger??? kram hjärtat!

2009-07-08 @ 18:40:52
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Anne

Välkommen hem!

Undrar ockå vad det blir för tapet till hallen..och lycka till med tapetslipningen..

Kramis

2009-07-08 @ 20:35:43
Postat av: Christina

Renovera är jobbigt, men kul! Men det första jag tänkte på när jag såg bilden var, vad mycket ditt hår har växt! Heja heja, snart är det långt igen ! :)

2009-07-15 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0