22:22

Nu får man önska! Eller, när jag har slutat skriva så kommer den garanterat inte vara 22:22 : )
Har just sett klart på den 5:e Harry Potter filmen. Har tidigare bara sett 1:an och 2:an, men nu bestämde vi oss för att se alla filmer, för att sen se nr 6 på bio!

Hur går det med hall och kök då?
Jodå, det går långsamt... Alldeles för långsamt... Slipade som sagt taket idag och såg att jag hade använt på tok för lite spackel under gårdagen. Men man lär sig av sina misstag. Nu har vi spacklat en gång till och även slipat på väggarna i köket. Ser verkligen hemtrevligt ut med byggplast överallt.. Men som sagt, vill man vara fin får man lida pin : )


Kommentarer
Postat av: terese

ååå neeeeej!!!! inte 22,22.. det betyder otur att se... har fått för mig att jag sover dåligt och att jag kommer försova mig....gaaaahhhhhh

men kul att det finns en annan syn på det... hihi

2009-07-27 @ 19:58:24
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0