Tråkiga måndag

Min dag har inte varit helt hundra. Jag var irriterad på jobbet och kände mig missförstådd. Tror jag är inne i en "nytt år" depp. Allt känns verkligen jobbigt och jag stör mig på precis allt. Jag kan älta i flera dagar och gå och vara grinig. Fast det kan och och för sig bero på att min lingonvecka är här, för tredje gången :) Så nu måste ju kroppen må bra. Om man bortser från huden och fransar och bryn vill säga! :) Haha, just nu känns det som jag har min "vecka" typ jämt, börjar störa mig lite faktiskt, så snart börjar jag nog med mitt pillerknaprande igen! 

Just nu ligger jag i soffan och funderar på var min (Patrics) kamera tagit vägen. Stör mig som fan på att det är borta, och inte kan jag skylla på Patric heller, eftersom att det är bara jag som använder den. Fast man kan ju försöka, hehe! :)

Snart kommer han hem förresten, min älskade fästman. Inte för att han kommer att ägna mig så mycket uppmärksamhet eftersom att vi idag fått hem vårat nya bredband. Då är det bredbandet som ska installeras och provas. Det är mycket viktigt det där. Tror det är en killgrej? :D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tror att det är vanligt att man kommer in i någon slags depp när man kommer in i ett nytt år. Kanske känner man att man inte orkar ta tag i allt nytt som kommer med ett nytt år! Men år 2009 kommer nog att vara ett väldigt bra och jobbigt år för dig. Att ständigt behöva påminnas om det som varit..! Kämpa på vännen!



2009-01-19 @ 20:28:18
Postat av: Sofie Bergström

Det är ett tag sen jag var in och läste din blogg nu så när jag gjorde det precis blev jag mäkta förvånad! DU HAR JU FÅTT MASSOR MED HÅR!! Du har tur som passar så bra i kort. Jag skulle nämligen se ut som en cone-head med min stora skalle! : (



Jag har också haft nytt-års-ångest. Och piller knaprar jag ju. När de inte glöms bort vill säga.

2009-01-20 @ 07:55:48
URL: http://sofiebergstrom.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha, ja de där är verkligen en killgrej, känner igen de där.... Å här är det bilgrejer som gäller me, då är min kära sambo i himlen... då får man inte störa för de enda svaret man får då är Mmmmm..

Hoppas du får ne bra dag idag =)

kram

2009-01-20 @ 08:44:23
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0