Seth Rogen är så grymt rolig!

Filmen var faktiskt helt ok! Seth Rogen är så jäkla rolig! Fast jag måste erkänna att jag garvade mer år Patric, för han tycker filmer som den här, och typ Forgetting Sarah Marshall, är dom bästa filmerna. Han skrattar så han gråter. Men det är nog mer killhumor kanske? : ) Men filmen var som sagt helt ok. Justin Long gjorde ett grymt bra jobb, haha!


Nu är det dags att hoppa in i badet. Har blivit en kvällsrutin att ligga i badet och läsa en bok. Just nu läser jag "Kall som graven" tror jag den hette. Brukar även hälla i lite massageolja i vattnet, vilket är super för mina supertorra, ökenplattor ben..

Kommentarer
Postat av: julia

Jag håller med dig, trivs så sjukt mycket bättre då, allt känns mer harmoniskt (med risk för att låta gammal ;))

Tack så mkt, ska väl snart göra i ordning mig för att till slut ta mig till jobbet!

Hoppas din dag blir bra den me =)

Kramar i mängder

2009-01-22 @ 09:10:17
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Nova

Min sambo älskar den filmen, jag tyckte bara att den var ok, så visst är det nog en killfilm mer än en tjejfilm!

2009-01-25 @ 10:18:48
Postat av: Anna

Åh jag älskade den här filmen fast jag är tjej... men så är jag lite kär i Seth Rogen också... han är så himla gullig! <3 ^^

2009-02-21 @ 01:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0