På två veckor hinner det hända mycket

Under mitt lilla upphåll hann det hända en hel del. Min syster och systerdotter kom hem för att fira jul. Jag blev jätteförkyld och hade feber. Förkylningen höll i sig i över en vecka. Isabelle (systerdottern) hade nästan 40 graders feber i flera dagar, så hon var inte så jätte kaxig.


Men vi hade det jättemysigt ändå. Innan hon blev sjuk så badade vi i mammas och pappas jacuzzi. Hon är så jäkla söt den ungen, hon är en riktigt fotomodell som jämt ler och skrattar så fort man tar fram kameran. Och hon älskar verkligen att bada.

Julen firades hos både mamma och pappa och hos svärföräldrarna. Fick hur mycket fint, bra och användbart som helst.

Jag och mina syskon hade en syskondag bestående av bowling. Min yngsta lillebror Mattias har jämt sånt jäkla flyt i spel. Han låg sist framtills i slutet av serien. Då får fanskapet i 3 strikes i rad!! Hur ofta händer det lixom?! Behöver jag säga att han vann? 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej! Läste att ni blivit sjuka efter att ni badat. Och det är just det jag tänkte säga...det händer ofta min syster + hennes son, när dom badat bubbelbad blir dom sjuka ett par dagar efteråt. Verkar inte va så nyttigt o bada!! :-)

2009-01-25 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0