Jag saknar mitt hår!

Jag har klippt mig idag! Gick till en jättebra salong i Infra. Fick en tjej som hette Elin, hon var helt underbar! Blev först lite orolig när jag såg hur "mycket" hon klippte, men det behövdes för att få en fin form på det. Hon liknade mitt hår vid en mössa innan : )

Hon sa även att jag antagligen kommer att få lockar i håret. Har själv misstänkt det då håret lixom "krullar" sig lite när jag duschar, men jag har inte tänkt nämnvärt på det eftersom att jag aldrig haft kort hår förr så då tror man lixom lite att det faktiskt ska vara så. Så förhoppningsvis kan jag få lite självfall i mitt nya burr, jag som alltid haft spikrakt hår! : )

Tänk sen när det är dags att färga och slinga
Man kanske ska bli blond..?


Eller brunett..?

Eller brunett med lugg...?


Eller bara satsa på en blond nyans med massor av slingor...?


Jag minns att jag faktiskt var som mest nöjd som en blondin med massor av slingor i.. :)
Förstå vad jag drömmer mig bort... Tänk i sommar... Då kanske jag till och med kan slinga mig..?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju tokblonderat mig nu, och det är supernice.

Speciellt eftersom jag då väldigt tydligt ser hur mycket håret faktiskt växer!



Så ett tipps kan ju vara att göra några slingor så ser du resultat på att det växer fort.

Kram

2009-01-27 @ 21:38:45
Postat av: julia

Shiiit va fin du va som blondin, ja är mer förtjust i slingor för de ser oftast mer naturligt ut då!!!!!

Tjollahopp!

2009-01-27 @ 21:42:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Jag tycker absolut att du ska bli blond, men däremot ska du ha varma toner, kalla toner blir nog inte så bra till din hudton! Men absolut blond!

Kram

2009-01-27 @ 21:56:53
Postat av: julia

Ja de förstår ja verkligen. Man vill ju ha antingen tips på va man kan göra eller varför det är som det är så man vet hur lång ntid de tar innan de e som de ska va igen... Jag håller tummarna!!!

Ja sov inte tillräckligt mkt den natten å ramlade ihop på förmiddagen å krampade... Ramlade antagligen på nåt konstigt sätt på foten eller steg snett under fallet så ett ben i foten är brutet, så typiskt nu när vi ska åka till sälen på torsdag, men de e bara å gilla läget...

Kramar i mängder till kämpen =)

2009-01-27 @ 22:07:57
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Miwa

Hur många cm ha ditt hår växt sen du sluta med behandligen ?

2009-01-27 @ 23:09:03
URL: http://miwis.se
Postat av: Sofie

Blont med slingor var jättefint...hur blev din nya frisyr då?

2009-01-28 @ 10:11:44
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/
Postat av: Christina

Du glömde en bild i inlägget. På nya frisyren! :)

2009-01-28 @ 11:35:01
Postat av: Tess

Jag tycker du pasade tokbra i d blonda, lite slingor e ju aldrig helt fel...du nu vill jag se nya frissan!!!



puss o kramis

2009-01-28 @ 14:30:26
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg upp en bild på nya barret då! =)

2009-01-28 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0