Jag är trött!

Ibland blir jag så trött på mig själv! Hade helt glömt bort att vi idag på jobbet har onsdagsmöte, vilket innebär att vi alla käkar frukost tillsammans, vilket innebär att jag typ kunde gå upp NU istället för 20 min sen. Jag är trött.. Fast måste erkänna att det idag är kanske skönt att vi inte bor i Mörby längre. Då hade jag gått upp kl 06.00 och suttit på min andra buss vid den här tiden.

Idag efter jobbet ska vi nog åka och titta på lite färg till sovrummet. Kanske, kanske att vi får med oss något prov så vi kan få ett ungefärligt hum om hur vi vill ha det! Som jag känner just nu så vill jag att sängen ska stå mot en mörkt chokladig vägg, och dom andra väggarna ska nog vara vita med kanske nått stänk av brunt i sig? Vi får se hur det blir, och hur vi vill ha det :)

Hur ser era sovrum ut? Ni kanske har något bra tips på färg/tapet eller något annat ballt?

Nej, nu måste jag fixa mig. Eller det ända jag gör just nu det är att fixa till håret. Något annat vågar jag inte ha på mig, så det blir en sliten Johanna som kommer till jobbet idag :)

Kommentarer
Postat av: linn

Tyvärr eftersom jag hyr andra hand så har jag ett mörkblått sovrum. Det är dystert och jävligt mörkt, jag hatar det runt ut sagt:(



Men om jag fick som jag ville och kunna göra om skulle jag ha ljusa väggar och en fond vägg, antingen i en tapet som går i samma ton med ett mönster eller en fotovägg:) Min pojkvän har det hemma i hans gamla rum hos sina föräldrar, där är ena väggen ett foto av ett berg men det finns massor av andra fina som inte behöver vara av ett foto utan är en illustration. I ett kök hade jag velat ha en vägg av NY tex:)



Mycket svammel nu på morgonen.

2009-01-21 @ 07:45:56
URL: http://linn88.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har cappuccino, tycker det är skönt med mörkare färg i sovrummet, men sen beror de ju givetvis på vad du har för färg i övriga lägenheten =) Ljust funkar ju alltid =)

2009-01-21 @ 10:44:49
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har ljusblåa med vita pyttesmå hjärtan =S Ser ut lite som ett barnrum men är jättemysigt! Men som tur är så är det bara sovrummet som ser lite barnsligt ut...

2009-01-21 @ 11:29:26
URL: http://annamopp.blogg.se/ny
Postat av: Caroline

Jag har en röd fondvägg, å den är det tre olika röda nyaser i ringar som växlar, låter kanske konstigt, men är fint ;) De andra vägganra är vita/gråa.

Postat av: Stina

Jag har ett vitt sovrum med en ljusgrön fondvägg. Sängen står mot det vita och sen har jag gröna detaljer på sängen, såsom överkast och kuddar. Annars har jag två vita malmbyråer mot den gröna fondvägen! Sommrigt och fint! :)

2009-01-21 @ 17:07:35
Postat av: erika

jag har jätterött i sovrummet o gillare =)

2009-01-21 @ 17:45:48
Postat av: emmsis

Jag hyr andrahand och har för tillfället mcdonalds gult:S Skulle jag välja själv hade jag valt en vit-gräddig färg, kanske lite svagt lattefärg i. Alternativt vitgräddig med mer gyllene inslag (lyxhotellstuk). Fina tunga gardiner till eller lätta av linne. Lycka till!

2009-01-21 @ 18:22:03
Postat av: Carolina

Själv bor jag fortfarande hemma och har en ljusrosa fäeg på väggarna, med en vit bård uppe. Känns inte så jättekul att ha ett "bäbisrum" men snart flyttar jag och min pojkvän ihop och då vill jag ha lattefärg! :D

2009-01-21 @ 19:02:37
Postat av: Elisabeth

Hejsan jag för min del älskar grönt som är en lugn och härlig färg, så därför är mitt sovrum grönt .



ha det bra kramar från" fisabeth"

2009-01-21 @ 19:25:57
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

HEEEJ FISABETH! :)

Jag tycker verkligen att det är skittrist att vi inte såg där över nyår :( Men snart är det midsommar, då jävlar! Då är jag nog även lite piggare än vad jag var förra året! :D



Kram kram

2009-01-21 @ 19:31:03
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

HEEEJ FISABETH! :)

Jag tycker verkligen att det är skittrist att vi inte såg där över nyår :( Men snart är det midsommar, då jävlar! Då är jag nog även lite piggare än vad jag var förra året! :D



Kram kram

2009-01-21 @ 19:31:03
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: julia

Vi har ljust chokladfärg i hela sovrummet, det får de att kännas så varmt och avslappnande!

Kramen

2009-01-22 @ 08:39:19
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag har ett jätte tråkigt sovrum som jag HATAR!! Gula tapeter....

2009-01-23 @ 20:29:04
URL: http://angelikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0