Hold your horses! :)

På allmän begäran.
Det "nya" burret! : )
Man ser väl kanske inte så jättestor skillnad, men jag märker grym skillnad. På något sätt känns faktiskt håret längre nu efter att jag klippt det. Min frisör sa att det gör ingenting om jag klipper mig vid sidorna efter som att det är håret uppe på huvudet som vi måste låta växa ut (helt logiskt, haha)

Före -
Här hade jag duschat dagen innan och sen gått och lagt mig med fuktigt hår. Så här står det och alla håll och kanter och är bar allmänt "flikigt"

Kanske inte väldens bästa bild, men man ser ialla fall vad jag menar med "flikigt"

Efter






Jag har insett att jag bakifrån sett lika gärna hade kunnat vara en äldre dam, som permanentat håret! :)
Min frisör sa ju att jag med all sannolikhet faktiskt kommer att få lockar, vilket man absolut ser nu när hon klippt bort "mössan" som jag hade på huvudet


Jag trivs verkligen jättebra i min nya frisyr! Nästa gång blir om ca tio veckor. Fast innan dess måste jag nog dit både en och tre gånger för att trimma runt öronen! Men jag är verkligen grymt nöjd! Jag kände mig så ompysslad av Elin. Jag fick en ordentlig huvudmassage när hon tvättade håret på mig. Sista gången jag gick till frisören innan jag blev sjuk var i mars. Vilket betyder att det är snart ett år sedan som mitt hår blev så här ompysslad. Det roliga är att hon hade i saltvattenspray för att få lite "volym" i det, som hon sen fönade lite. Så hon behandlade mig helt klart som om jag hade långt hår, vilket uppskattas så otroligt mycket! :)

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt hår växer ju så det knakar. :) snygg friss!! de dröjer nog inte länge innan du kan slinga igen och fixa som du vill. men tills dess passar du jätte bra i kort hår! =)

2009-01-28 @ 19:14:39
Postat av: Ingrid S

Johanna! Det där är riktigt snyggt klippt! Förstår att du är nöjd.

2009-01-28 @ 20:02:06
Postat av: Anette

Du är jättefin. Jösses vad håret har vuxit.



Kram Anette

2009-01-28 @ 20:18:09
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Miwa

Hej,



Snyggt det blev då du klippt dig, du ha ju tjockt hår=)



JAg mår bra, less på att ha ont i lederna och vara så trött, fick du ont i lederna av behadnligen ? Hur lång tid efter behandlingen blev du kvitt värken?



Jag hargjort 12ggr, ska göra en röntgen 16 feb så den avgör om det blir nå fler behandlingar, skönt iaf att ha uppehåll. Gjorde du en PET röntgen eller MR då du gjort 12 ggr ?



Kram

2009-01-28 @ 20:58:55
URL: http://miwis.se
Postat av: Tess

Vad söt du är! Å vad fin frisyren är!! underbart, nästan så jag blir sugen på att klippa kort, jag älskar sådana busiga rufsiga frisyrer, tycker d är såå charmigt....ha en härlig kväll gumman massa kramar!

2009-01-28 @ 20:59:25
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hejsan. Du blev jättefin :) Skönt att du blev så ompysslad!

Kramar

2009-01-29 @ 07:42:14
Postat av: Emilydc

Det blev skitsnyggt ju!!

2009-01-29 @ 10:46:23
URL: http://emilydc.blogspot.com
Postat av: Christina

Nu ser det ju mkt tjockare ut! Fint!

"Äldre dam med permanentat hår" , hahaha - inte då!

:)

2009-01-29 @ 12:12:09
Postat av: Kajsa

Hej igen,

Det går inte att kommentera i inlägget ovanför. Så detta hör egentligen dit.



Låter ju som en trevlig helg, särskilt med sällskapet ;) Mojito låter gott. Har du receptet?

Kramar

2009-01-29 @ 18:38:07
Postat av: Johanna svarar

Anonym - TACK! Jag hoppas att jag kan slinga det snart! Det blir lite roligare då :)



Ingrid S - Tack så mycket! :)



Christina - Jo, men jag skulle ju närtan kunna vara en äldre dam! ;p haha



Kajsa - Jag vet inte varför det blir så! Men jag testade och sparade om inlägget så nu verkar det fungera igen! :) Jag kan lägga in receptet på mojito sen, svingott är det! Ganska pyssligt, men helt klart värt det!



KRAM



2009-01-29 @ 18:58:08
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Anne

Halloj!

Ditt hår vart kanon snyggt!!! Tänk om man själv kunde se bra ut i kort hår...vilket jag tyvärr inte gör... Ska snart boka tid hos frissan...ska då göra ljusa slingor mm. Själv har jag min lilla jack russel i soffan, som river sönder sin gotterulle i små bitar..( toarulle m godsaker i) så håller han sig lite sysselsatt en stund i alla fall...ha..ha.. Ha en trevlig kväll!

Kramis Anne

2009-01-29 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0