Godmorgon mulna söndag.

Det är så jäkla halt ute, jag var nära att dratta på arselet ett flertal gånger när jag var ute på morgonpromenaden med Milo! Patric har en teori om varför jag ramlar så lätt - han tror att det är för att jag går med  m y r s t e g  så fort det är lite halt ute, han påstår att jag på så sätt spänner benen mer, än om jag går normalt. Men han kan inte har mer fel, eller? : )

Grått, dassigt och väldigt trist och  HALT


Eftersom att jag själv inte har några egna rejäla vinterpjuks så fick jag låna Patric lumpenskor. Men först var jag tvungen att sätta på mig 2 enormt tjocka raggsockor, så blev dom inte allt för stora för mina 36-37 fötter.



På tal om skor, igår shoppade jag 2 par. På rea dessutom.
I'M IN HEAVEN

Kommentarer
Postat av: Sabine

Usch vilket tråkigt väder ni hade! Själv har vi strålande sol och minusgrader här uppe i norr! :D

2009-01-25 @ 11:27:45
Postat av: julia

liknande väder här. och halt som satan, halkar ju iväg direkt när man kommit utanför dörren :P

2009-01-25 @ 11:48:56
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Hej,



Det går inte att kommentera i ditt senaste inlägg, därför skriver jag här.



Jag var extremt trött och hängig igår, utan någon speciell anledning. Det kanske beror på det tråkiga vädret och att man får för lite ljus?



Nu längtar jag efter våren! Piggade upp mig lite i fredags med en härlig tulpanbukett! :)



Kramar

2009-01-26 @ 08:28:22
Postat av: Sarah

Jag kan inte kommentera i inlägget över :( Ville bara säga att jag tycker att du är den enda som faktiskt är ärlig i den här förbannade bloggvärlden. Blir så arg på människor som inte kan stå för det som säger!



Du är så jäkla bra Johanna! :)

2009-01-27 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0