Fransar

Efter att mina ögon fransar växt ut igen, efter att jag tappat dom för första gången, så kändes det som att fransarna var längre än dom någonsin varit förr. Det kan i och försig bero på att man helt enkelt vant sig vid att ha korta fransar. Därför kändes fransarna milslånga. Nu är alla fransar verkligen olika långa, och det ser i n t e  bra ut. Som tur är så syns det knapp när ögonen är öppna. Eller, jag tycker inte att det syns, för jag hann ju knappt vänja mig vid att ha långa fransar innan dom försvann igen. 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför kan det inte bara få vara över för dig nu? Man kan ju tycka att du varit med om tillrckligt.. :(

2009-01-22 @ 21:53:10
Postat av: Anna-Karin

Men vännen! Vad märkligt att man kan tappa sina fransar sådär. Men du är nog garanterat fortfarande påverkad av alla gifter du fått i dig! Men kämpa på vännen! åe 2009 ska fortfarande bli ditt år!

KRAM

2009-01-23 @ 07:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0