Kroppsbehåring

Den här bilden är tagen i november.
Innan jag "klippte" mig för första gången. Jag har inte vågat visa bilden tidigare för f y  f a n  vad jag skämdes när jag såg bilden. Jag tänkte ju inte på hur jag såg ut. Jag som aldrig har haft kort hår visste knappast att håret faktiskt växer i nacken oxå.

Jag minns att jag var så förbannad på både Patric och på mamma för att dom inte sagt att jag såg förjävlig ut. Men insåg väl ganska snabbt att dom säker inte tänkte på det eller ens lade märke till det.

När håret börjar växa på kroppen så växte det verkligen  ö v e r a l l t . Jag hade ju för fan nästa polisonger. Jag tyckte att mina armar var helt groteskt håriga, lika så benen. Jag fick massor av mjuk fjun i svanken, och vi ska ju inte tala om de nedre regionerna. November var verkligen en low point för mig. Idag har faktiskt mycket av håret försvunnet. Det har väl skavts bort av kläder och skrubb. Men jag minns verkligen att jag kände mig som en luden apa..

Idag ser jag ju inte ut så här, som tur är. Nu väntar jag som sagt bara på att huden ska bli bra igen så att jag så småning om kan börja "sätta på mig ansiktet" igen : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ligger i lä jämfört med hur jag såg ut. Jag hade nästintill skägg! Men som du säger så försvann det mesta efter ett tag!

Tack för din blogg, den får mig att minnas mitt helvete. Både det positiva och negitiva,

2009-02-01 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0