Dagen före den stora dagen.. :)

Hallåå alla!

Jag känner mig åter igen inte motiverad till att skriva. Men som alltid så kommer det och går. Jag vet att ju mer jag har att göra desto mindre skriver jag, eller får lusten att skriva. Det har hänt väldigt mycket den här veckan, och den är ju inte ens slut än : ) Igår var jag och Patric och åt på restaurang - Koh Phangan, svingott! Idag har jag fått min födelsedags present av Patric, jag fick den sängstomme som jag pratat så länge om att jag ville ha ♥. Imorgon fyller jag år. Ska inte göra något imorgon eller bjuda över någon, utan det blir födelsedagsmiddag hemma och mamma och pappa på lördag. Ska bli jättemysigt!

Annars då? Jo som ni vet så jobbar jag ju på ett annat plan på jobbet. Jag har helt enkelt bytt arbetsplats. På måndag ska jag på ett möte för att diskutera eventuella uppgifter som jag kan göra samtidigt som jag sköter växeln. Verkligen jättekul! Känner att jag måste stimuleras lite mera! Jag tror att jobbet är en stor anledning till att jag är så trött, och inte har någon lust till egentligen ingenting. Jag är nog helt mentalt slut. Jag har ju trots allt bara jobbat heltid från och med 1 januari, vilket faktiskt inte är så lång tid. 

Mer då? Jag och Patric har varit riktigt duktiga idag. Vi har bakat bröd och kokat lingon sylt, rester år vi till middag - gryta, vääldigt goda rester.

Nej, nu ska jag fortsätta att ladda inför Greys som börjar om 20 min! 
Kraaam på er! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Åhhh, hemlagad lingonsylt e sååå sjukt gott!!!!

ha en go kväll!!!!

2009-02-18 @ 21:14:10
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: terese

håller med om att hemgjord lingonsylt e toppen... Jättegrattis lite tidigt på din födelsedag!!! hoppas den blir bra!!

2009-02-18 @ 21:21:12
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0