"To-do-list" 2010



- Jag vet att jag vill resa någonstans. Kommer i sommar att åka över till Systeryster i London, men utöver det vill jag åka någon annanstans oxå. Weekend eller inte, det spelar ingen roll vill bara åka någonstans med en vän

 

- Åka skidor. Har inte åkt sen högstadiet, men nu ska vi iväg med jobbet i mars tror jag att det var! Ska bli grymt kul!

 

- Jag vill, nej  S K A ta det jäkla körkortet! Trots att ekonomin tryter och egentligen inte tillåter de utgifterna så skulle jag må så mycket bättre inombords om jag tog det. Så för välbefinnandes och min egen självständighet - körkort!

 


- Jag vill även under året 2010 veta vad jag ska plugga. Jag vet att jag vill börja plugga men vill veta vad. Just nu har jag ingen aning. Vill jag plugga i flera år, eller börja med kurser..?

 

 

- Flytta in till lägenheten i Stora Staden.

 

- Haha, lära mig staden! Jag hittar inte för fem öre, är helt lost! När jag åker in måste Stephi alltid guida mig runt via telefon för att jag är så dålig, haha!

 

- Vad gäller kärlek så har jag inte alls bråttom. Just nu finns inte ens en tanke på att träffa en ny. Det märks verkligen när jag dejtar eller träffar killar över lag. Jag känner mig extremt kräsen, och stör mig ganska mycket på dem om jag ska vara helt ärlig, haha



- Träna. Jag ska fortsätta träna och hålla igång kroppen! Har hittat en kurs som har ett testa-på-pass nu i början på januari. Sen får vi se om jag vill fortsätta och gå kursen, men utöver sen kursen som ska bli sååå rolig att testa på, ska jag fortsätta på Sats och bygga upp kroppen. Hello beach 2010! Tänk att ha en kropp som Marisa Miller.. To die for!

 

- Må bättre i mig själv. Ökat självförtroende och självkänsla. Tro mer på mig själv och det jag kan. Tro på att jag faktiskt kan vara själv och må bra i att vara själv.

 



Just nu kommer jag inte på så mycket mer på min lista. Det är mycket möjligt att den kommer att ökas på under dagen / veckan / året :)


Kommentarer
Postat av: emma

Gott Nytt År! Hoppas du får ett bra år och att du lyckas med din att göra lista! Kram <3

2009-12-31 @ 17:03:12
Postat av: Therese

Jag tror att det är bra att sätta upp mål, då har man har något att jobba och sträva mot. Tycker att din att-göra-lista låter jättebra! Jag skulle också vilja plugga men vet inte vad jag vill läsa.. Kanske ska göra som du och försöka komma på det under nästa år =)

Vad är det för kurs du ska prova på förresten?

Vill också önska dig ett gott nytt år, hoppas att det blir ett jättebra år!

2010-01-02 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0