Julklappshandling + middag med en vän ♥



Japp. Idag har man införskaffat de första julklapparna. Och några klappar till mig själv ;). Just nu äger jag bara ett par jeans som sitter b r a på mig. Resten är förstora i midjan eller benen. Eller både och. Linnen är ett lika stort problem. De sitter bra över brösten, och höfterna, men i midjan blir det stora och "slappa". Men jag kan inte gå ner till en mindre storlek för då sitter de alldels för tajt över brösten. Nu köpte jag varken jeans eller linnen, haha, utan koftor! Det är verkligen en bristvara i min garderob!

För första gången på v ä ä ä l d i g t länge känner jag mig snygg. Jag trivs någorlunda med hur jag ser ut, men jag känner mig verkligen motiverad till att få den kropp jag alltid velat ha.

Jag vet att det är många som reagerat (har fått en hel del mail om detta) på att jag skriver om att jag gått ner i vikt och att mitt mål är att bli "smal." Med smal menar jag inte att just gå ner i vikt, snarare att bygga muskler, då muskler tar mindre plats än fett.

Många av er säger att jag är fin som jag är, och att jag inte behöver gå ned i vikt. Jag "ser" inte tjock ut säger ni. Det är verkligen jättesnällt av er, men jag lägger ju knappats ut bilder här i bloggen där jag själv tycker att jag ser tjock-(are) ut?

Hmmm. Kände att jag kom ifrån ämnet lite. Det var ju julklappar jag skulle prata om ju :) Systeryster är färdig. Lillebrors födelsedags present är check och lika så systerdotterns julklapp.


Mamma -
Pappa -
Mattias födelsedag - KLAR
Mattias julklapp -
Mattias tjej Emma -
Systeryster - KLAR
Systerdotter - nästan KLAR
Fredrik -
Fredriks tjej Emma -

Nu ska jag börja göra mig iordning. Ska till Sofia och käka middag. Sen blir det eventuellt utgång :)
Hoppas att ni får en super lördagskväll ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kämpa på med träningen, muskler är bra! Visst, det är sant, du är fin som du är, men du blir ännu finare när du mår bra och känner dig snygg... och mår du bra av träning så fortsätt med det :)

2009-12-06 @ 00:20:27
Postat av: Anonym

Gör det du mår bra av att göra! Jag tycker att du ser väldigt fräsch ut på de senaste bilderna du lagt upp, så uppenbarligen mår du bra av din nya livsstil :)

2009-12-06 @ 13:31:33
Postat av: Sanna

Jag tycker att du är fin som du är, men förstår helt klart att du vill träna och bygga upp kroppen! Det mår man bara bra av!

2009-12-06 @ 15:51:21
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är duktig som tränar :)

2009-12-07 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0