Gårdagens AfterWork


Godmorgon / God eftermiddag ;)

Det var en jättetrevlig kväll igår! Om man bortser från en kollega som aldrig kan lära sig att hålla mun, han kör med översittar-stilen, och fick ner stämmningen rätt ordenligt ett tag. Men om man bortser från det, så var det jättetrevlig :)

Vi började kvällen hemma hos Anna på Fridhemsplan och drack en hel del vin och snackade sex, haha! Anna var en bra värdinna och fyllde snabbt upp våra vinglas när de var halvtomma, så vi var rätt dragna när vi kom till restaurangen Grappa på S:t Eriksgatan..


Värdinnan Anna

Sanna och jag ♥



Anna och Anna :)
Det är mycket Anna i det här gänget : Anna, Anna, Sanna, Johanna



Jag och Anna.



Min och Sannas förrätt... Mmmm



Jag och Fredrik, Anna och Stefan



Det var en jättetrevlig kväll! Vi Fastnade på Grappa och gick inte därifrån förrens klockan var 02. Då var alla så trötta och lite för vingliga för att orka dra vidare, så jag Stefan och vd:n tog taxi hem till Täby! Var väl hemma strax innan 03!

TACK
finaste kollegor för en superkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0