Dan före dan före dan före dopparedan...


... Och jag är leeeedig!

Blev väckt av mamma imorse, skulle in och gratta lillebror Mattias som fyller Systemet idag :) Sen dess har jag inte gjort många knop. Vid två har jag en tid hos Ungdomsmottagningen (sista gånger jag får gå dit, så det gäller att passa på ;) ) för att gå igenom mina mini-piller bland annat. Har ju som sagt börjat käka de igen på grund att rent ut sagt förjävliga menssmärtor/ägglossningssmärtor/smärtor efter mens, innan mens. Typ konstant smärta i magen. Men är inte världens bästa på att ta mina piller så fundrerar på kanske p-stav?

Jaja, vi får se hur det går och vad det blir, det är ju lite därför jag går dit, för att få lite guidning i den enorma preventivdjungeln, haha!!

Vi grattar Mattias, och Lillebror Nelson är självklart med. Och dregglar. Han vet att Mattias har en smörgås som han hemskt gärna vill smaka :)



Haha, juste! Var ute med Nelson i morse, och stackarn hade svårt att skita för att det var så mycket snö! Han fick typ stå upp och skita itället för i den "hukande" bajsställningen de annars intar, haha!

 


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha, stackars Nelson, kan inte vara lätt att va hund idag. Tur att vi människors toavanor inte är väderberoende :)

2009-12-21 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0