AfterWork..



..Ikväll!!

Men hur kul är det när det ser ut som att man är gravid i typ 4:e månaden?? Jag är så jäkla svullen och uppblåst i magen! Igår kunde jag inte ens gå upprätt och de smärtorna jag hade var inte att leka med! Om värkar jämförs med mensvärk x 10 så ska jag då INTE föda barn.

Så, häromdagen började jag käka mini-piller igen. Vill aldrig mer vara med om dessa smärtor och blödningar igen. Nu gäller det bara att komma ihåg att ta dessa små underverken, haha!


Men som sagt är det AW ikväll! Först ska jag och Sanna till Anna för att föra lite innan vi drar till restaurang Grappo för middag. Sen blir det utgång :)

Vad ska ni göra ikväll nu när Idol inte visas längre? Blir det utgång, eller hemmamys? ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är en sådan grymt skön tjej vet du det? Ibland skrattar jag så att jag gråter åt det du skriver, andra gånger gråter jag för att jag blir så berörd av de du skriver. Jag verkligen älskar din blogg och ditt sätt att skriva. TACK för att jag fick fortsätta läsa din underbara blogg!

2009-12-18 @ 14:25:47
Postat av: julia

idag blir det hemmamys för oss i det här huset. imorn blir det däremot julbord, så vi får väl vila upp oss för det :)

ha en trevlig helg.

2009-12-18 @ 16:57:44
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Kamilla Nyström

Ha ha,, hoppas kvällen blir kul trots magen! Min mage är oxå som på en gravid. Men det är mog mest skit, ha ha.

Helgen och de närmsta åtta veckorna ska jag ägna åt att ta hand om våra sju valpar som kom i onsdags. Jag räddade nyss livet på en som inte hade kraft att äta.

Ha det gott

kram

2009-12-18 @ 21:21:19
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: E.

Haha jag vet preeecis vad du menar o sitter med min chipspåse o uppblåsta mensvärkande mage just nu. Det blir lugnt ikväll med andra ord haha!

Hoppas du har det toppentrevligt :)

2009-12-18 @ 22:53:26
URL: http://misspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0