00:00


Eller det var klockan när jag började skriva i alla fall :)


Kom nyss hem från kollegan Sanna. Vi har käkat middag och kollat på Ice Age 2 och 3. Söta, söta filmer! Fick skjuts hem av hennes kompis Faklam, det är hans smeknamn och har absolut ingen aning om varför, haha!

Bilderna nedan visar hur en sliten Johanna kan se ut. Så fort jag drar fingrarna genom håret och typ drar lite så får jag värsta sköna frippan, haha! Fråga mig inte varför jag har handen för ansiktet. Tyckte nog för stunden att jag var cool. Men har kommit fram till att så inte är fallet, haha!




Imorgon är det Täby Centrum och julklappshandling som gäller. Sen på kvällen är det middag igen hos Sanna tillsammans med några av hennes kompisar. Efter det är det glöggparty hos Conny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0