Veckan som kommer

Ligger här i sängen med min älskade som just nu tittar på Konungens Återkomst på 3:an. Själv ligger jag här och halvsover =).


Imorgon är det måndag och för vår del betyder det ett pass på gymmet efter jobbet och sen stryka på ett till lager färg på väggarna i taket.


På tisdag ska jag fixa nya mini-piller (gå lite tidigare från jobbet) och kanske strosa lite i Väsby Centrum. Vill hitta ett par Sneakers till NY. Senare på kvällen blir det ett spinningpass och eventuellt en sista strykning.


På onsdag ska jag på ett lunchpass med en kollega, vi ska gå på 30 min spinning och 30 min core. Måste få in mera rutin och verkligen få in träningen i vardagen. Kanske kommer pappa förbi och kollar upp det där extra hålet vi nu har i taket…


På torsdag har jag nada planerat. Verkligen nada…


På fredag ska jobbet iväg på konferans, jag kan tyvärr inte följa med då Patrics morfar fyller 80. Vi ska åka på en skärgårdskryssning och käka middag.  Jag kommer arbeta hemifrån den dagen, ska bli jätteskönt faktiskt!

Gammal bild från förra sommaren - vi upptäckte photobooth! =)


 

Ps. Idag är det exakt tre veckor till jag åker till London och sen New York, can’t wait!!

Nu ska Johanna soooova!


Kommentarer
Postat av: Clara O

Ditt hår har växt så mycket! Fast jag tycker att du var dösnygg utan hår! Du är verkligen en utav dem som passar i det!

Hoppas att du får en bra dag!

2009-08-31 @ 09:21:30
Postat av: Ylva

Låter vettigt med att försöka få in träningen i vardagen! Då blir det en roligare grej som gå rpå rutin än ett måste!

Kram på dig!

2009-08-31 @ 10:24:28
Postat av: Nathalia

Å ska du ut och resa. Hoppas du får jättekul gumman.

KRAMMMMMMMMMMM

Postat av: DiddoLinno

Jag är nominerad till veckans blogg hos Tess, har du LUST att RÖSTA på mig? Skulle du vilja rösta på mig skulle jag bli super duper glad.



GÅ in på http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg-kommer-har.html.



Jag är NUMMER 3. Rösta gärna fler än en gång :$ det skulle jag bli jätte glad över. TACK i förhand!

2009-08-31 @ 13:40:48
URL: http://diddolinno.blogg.se/
Postat av: DiddoLinno

Föresten jätte fin blogg, lycka till med skärgårdskryssningen, och hoppas du får det trevligt. Ps: Du var fin utan hår =)

2009-08-31 @ 13:43:40
URL: http://diddolinno.blogg.se/
Postat av: tina

om jag hade varit dej hade jag väntat med att köpa sneakers tills jag är i NY. billigare där och mycket mer att välja på. bra blogg!

2009-08-31 @ 15:33:20
Postat av: tess

hihi ja man e allt lite stolt över sin faster... bröllopstavlan hänger nu mittemot kaminen..blev helt perfekt där...prenumererade oxå på min häst som liten ;P



hur e allt annars? låter som ni har det riktigt mysigt ihop! e spacklingen och renoveringen färdig nu? jag vill börja med lite småpyssel nu..byta ut våra fula furudörrar mot nya vita spegeldöärrar bland annat...ska även sy nya gardiner i de flesta rum...men det är ju så drygt o sy!



hoppas ni mår bra?

kram hjärtat!!!

2009-08-31 @ 16:28:25
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: tess

hihi ja man e allt lite stolt över sin faster... bröllopstavlan hänger nu mittemot kaminen..blev helt perfekt där...prenumererade oxå på min häst som liten ;P



hur e allt annars? låter som ni har det riktigt mysigt ihop! e spacklingen och renoveringen färdig nu? jag vill börja med lite småpyssel nu..byta ut våra fula furudörrar mot nya vita spegeldörrar bland annat...ska även sy nya gardiner i de flesta rum...men det är ju så drygt o sy!



hoppas ni mår bra?

kram hjärtat!!!

2009-08-31 @ 16:28:29
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Clara O och Ylva - kul att ni båda har börjat lämna ett fotspår efter er! =) Tycker att det är roligt att lära känna mina läsare! Tack för söta kommentarer förresten!



Tina - TACK =) Kommer garanterat att köpa flera skor i NY, problemet är att jag skulle behöva ett par promenadskor när vi väl är där, aghar typ bara stövlar, öppna platta, eller högklackade, och mina stora gympadojjor.. haha!

2009-08-31 @ 17:37:21
Postat av: Anonym

Mysigt med kryssning!

2009-09-01 @ 09:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0