Tisdag!

Morgon startade klockan 06:50 med rastning av Milo. Känns ändå helt okej att gå upp så tidigt på semestern. Klockan är inte ens 9 och jag har redan hunnit ätit frukost, tagit en promenad och städat i köket =) 

Mamma kommer och hämtar upp mig vid 14:30 för att åka till Arlanda och hämta upp systeryster och Isabelle! Jag ska ju vara barnvakt imorgon och torsdag, ska bli s å å  jäkla mysigt! Det enda tråkiga är att jag måste sova utan Patric under de två nätterna. Det blir alldeles för mycket åkande för honom om han ska sova i Täby, men han skulle komma på middag ikväll i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh aldrig fel att vara barnvakt =) Kul att din syrra kommer hem me! Idag ska ja åka till liseberg och imon ska ja me vara barnvakt!

Ha de kalas!

Kramar

2009-08-11 @ 09:19:04
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mys och vara barnvakt! När är det er tur ;p

2009-08-11 @ 09:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0