Så det kan gå..

Vilken besvikelse det var igår. Pappa och jag började att borra ut hålen för spottarna. So far so good. Sen skulle vi borra ut hålen för att kunna nå dosorna uppe i taket. Det gick NOT so good!! Vi hade gjort en missräkning med flera decimeter så nu har vi ett hål i taket där det inte ska vara ett hål!

Vi bestämde oss, idag, för att trots hålet sätta upp spottarna för att sen sätta tillbaka rundeln i hålet, spackla och sen måla över. Ser det förjävligt ut har vi sagt att vi ska ta ner spottarna och måla om taket. Men, behöver vi måla om hela taket så kommer det inte kännas lika jobbigt, för då är allt klart sen =)

Pappa in action!


Alla spottar på plats!
Här ser man även vart hålet är, eller man ser sladdarna.. Det är sladdarna längst bort, närmast köket



Dålig bild, men så hrä blev det! =)


Kommentarer
Postat av: caroline

Det är så fint med spottar i taket :) Jag vill också ha det men min sambo tycker det är besvärligt att sätta upp.

2009-08-27 @ 01:22:15
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/
Postat av: Anne

Kanon snyggt! Längtar själv att få spottar som vi planerat ha i hallen...när nu min karl vill börja med det projektet, då vi även ska byta golv, garderob, tapet mm...dvs allt skall göras om i hallen!

Vad har ni för watt på spottorna?

Kramis

2009-08-27 @ 09:31:11
Postat av: Sarah

Det är så snyggt med spottar i taket! HElt galet ju, skulle oxå vilja ha det men måste nog anlita någon tror jag. Både jag och sambon har tummen i handen =)

2009-08-27 @ 16:28:39
Postat av: Linda

Skitsnyggt ju!! :)

2009-08-27 @ 16:39:53
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så snyggt..

2009-08-27 @ 16:45:40
Postat av: Linnéa

Vilket fin kök. :)

2009-08-27 @ 17:04:54
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0