Svininfluensa...?

Hela dagen har varit som i ett töcken, eller nästan i alla fall =). Har haft halsont, frusit, har huvudvärk och är stel i kroppen.. Kände redan igår att något var på G, hade känningar i halsen men trodde att det skulle gå över, som man alltid tror. Kom till jobbet och kände mig helt ok den första timmen. Men efter att ha pratat  k o n s t a n t  i telefon blev inte halsen/rösten bättre... Tanken nu är att hoppa ner i badet med en bra bok, middagen är redan lagad sen igår (laxlasagne)... Känner jag mig bättre kanske det blir en till strykning på väggarna, eller så får Patric göra det, men mig liggandes i soffan och berömmer..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mår du bättre idag..?

2009-09-01 @ 09:21:25
Postat av: linda

låter som influensa, var uppmärksam på symtomen

2009-09-01 @ 18:38:13
Postat av: Anette

Hoppas du mår bättre annars krya på dig ordentligt!

Kram Anette

2009-09-01 @ 20:00:52
URL: http://nenne68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0