Sista dagen...

... Innan en veckas semester! =)


I eftermiddag åker vi ut till landet (mitt) för att fiska kräftor och plocka hallon, blåbär och svamp. Svärföräldrarna kommer även dit på lördag för att vara med och fiska. Så ser min helg ut! Som jag längtar efter ledighet...

Hur ser nästa vecka ut då?

Måndag : Städa och kanske måla tredje strykningen på taket?
Tisdag : Besöka gamla arbetsplatsen Svalnäs och Tessan (Patrics sjuksystersyster som jobbar där )
Onsdag : Systeryster Malin och Isabelle kommer hem på morgonen. Jag ska vara barnvakt.
Torsdag : Barnvakt då Malin ska på konferans.
Fredag : Ingenting planerat, kanske boka hotell till NY-resan i september?
Lördag : MÅLA
Söndag : MÅLA


Kommentarer
Postat av: julia

ja de e väl så tyvärr. men det blir ju bättre.. :)



jo hålla tummarna för fint väder lär behövas. men annars har jag nog det bra ändå.

hoppas du får en bra helg och semester vecka med.



ska du åka till NY? när?

2009-08-07 @ 09:57:21
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

härligt att semestern snart är här för dig!!

2009-08-07 @ 12:47:51
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0