Myskväll

Igårkväll hade jag och Patric världens mysigaste kväll. Vi korkade upp en flaska vin, tog ut några kuddar, och tände vattenpipan och satte oss på altanen. Satt ute i närmre 2 timmar och bara myste och lyssnade på Jack Johnson. Tillslut var första flaskan vin slut, så då gick vi och hämtade FishermansFriend shots, och en till vinare =) Hela kvällen var verkligen supermysig, hela konceptet lixom. Sitta ute i mörkret när det är lite småkyligt, en flaska vin, vattenpipa, och tända ljus, och trevligt sällskap.. ♥








Kommentarer
Postat av: Anne

Vad fina ni är ihop =)

Låter som ni haft det kanon igår...

Har ju själv aldrig rökt vattenpipa...så nu är man bra nyfiken..hur smakar det?

Här har vi också varit lite lata...det vart hämtmat till middag =)

Kramis

2009-08-30 @ 19:26:33
Postat av: JohannaMariaMs

Anne, det var såå mysigt! <3 Jag tycker vattenpipa är jättegott! Man kan få i olika smaker, igår hade vi äpple! Har även banan och jordgubbssmak i kylen! Det är avkopplande lixom! =)



På lata och trötta dagar är det helt ok att käka hämtmat, det är en lyx man får unna sig! Hoppas helgen varit bra?

2009-08-30 @ 20:20:44
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej igen!

Jo,helgen har varit ok..dock ont i magen =(...efter det värsta gyn besök jag någonsin upplevt...gyn dr var så himla hårthänt i fredags med sin ultraljuds-staven,så jag började blöda efter undersökningen. Varför jag besökte gyn var för jag har ont i vä. äggstock området ( haft det i flera månader), som måste undersökas mera då hon inte kunde hitta vä äggstock...gulp...så det blir att få komma till en annan gyn dr m bättre ultraljud. Sen måste jag även göra koloskopi pga blod..är så nervös..då min pappa har/hade tarmcancer mm... Men man ska väl inte måla f-n i väggen fören man vet vad som är fel med en. Men jobbigt är det att ha ont samt inte veta varför...men snart får man väl veta :S



Låter ju som vattenpipa måste provas...svärmor har ju en vattenpipa, kom jag på nu...avkopplande upplevelse skulle behövas just nu!



Håller med dig att man måste få unna sig lite hämtmat ibland när man är lite trött o lat =)



Hoppas jag inte är en jobbig blogg läsare som ibland skriver långa svar... Tycker det är kul när du svarar tillbaks till dina bloggläsarnas frågor =)

2009-08-30 @ 20:50:01
Postat av: JohannaMariaMs

Usch! Jag blir så arg på läkare som är så! Visst att det med all säkerhet kommer att kännas obehagligt och kanske till och med göra ont när man gör den typen av undersökning, men att börja blöda?? Jag hoppas att den andra gynen är lite mer varsam och att de inte hittar något som inte ska vara där, jag håller mina tummar för det!



Jag tycker absolut att du ska prova på vattenpipa! Jag tror dock att det är lite tobak i det, eller det har jag hört i allafall.. Men tycker att det är helt ok, för så ofta röker man det ju inte! =)



Förövrigt tycker jag inte alls att det är jobbigt men långa kommentarer eller svar från läsare! Det är bara roligt att faktiskt kunna prata med er! Så det får du mer än gärna fortsätta med!

Ha en fortsatt underbar söndagskväll!

2009-08-30 @ 21:15:24
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: julia

Åh såna där myskvällar är helt underbara =) Ja å jonas va ute i våra kompisars stuga i fredgs och badade i tunna under öppen stjärnhimmel, helt underbart =)

2009-08-30 @ 23:10:12
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så fruktanvärt söta tillsammans..

2009-08-31 @ 09:26:09
Postat av: Frida

Hej Johanna!

Ville bara säga hej och berätta att jag såg dig idag i Infra City! =)

Kram

2009-08-31 @ 21:56:13
Postat av: JohannaMariaMs

Frida - haha, vad roligt!! Du skulle ha kommit fram och hälsat =)

2009-09-02 @ 09:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0