Helgen..

... Som varit!
I   t o r s d a g s  gick jag från jobbet lite tidigare, hann bara hem innan det var dags att ge sig iväg till Simon och hans tjej Linda för middag. Hade en supermysig kväll med god mat, drinkar, och trevligt sällskap, och två hundar (Milo och Saga) som antingen försökte humpa varandra eller slicka snopp, h a h a !

I  f r e d a g s 
var jag ledig så dagen började med att både jag och Patric klippte oss (även slinga för min del) sen slipade vi väggar och sen åkte vi till mammas och pappas landställe övert dagen innan det var dags att  åkta  till Solö för att fira Patrics faster som fyllde år. Då är det alltid kräftskiva och snapps som gäller. Hemgång igår, lördag!

I  g å r  slipade vi - igen. Käkade en grymt god middag bestånde av grillad lax, vitvinssås sallad och färsk potatis.

I  d a g  har vi slipat det sista i hallen, och målat första lagret med färg i taket! Kommer att bli så jäkla fint! Sen åkte vi iväg och handlade en ny smal(are) plattång till mig och mitt fina hår, haha!

 

Milo tyckte att det var en bra grej att stoppa nosen i målarfägen.. och att kliva i den. Vilket resulterade i massa vita tassavtryck på golvet. Sen fick Milo bada =)


Kommentarer
Postat av: Christina

Visst är det kul att ha djur när man renoverar, i synnerhet målar. Minns för ett par år sedan, när vi hade katt och målade om. Då hade vi vita kattspår över hela parkettgolvet. Paniken var ett faktum, då vi gjorde vid i lägenheten för att sälja :O

2009-08-02 @ 19:55:01
URL: http://fixopyssel.blogspot.com
Postat av: Anne

Vad söt Milo är med sin vita nos..hi..hi..djur är ju för härliga med sin nyfikenhet...allt måste undersökas=)

Ni är duktiga som kommit så långt med renoveringen...snart är det ju klart=)

Själva har vi varit på ett hemligt bröllop, det var sååå fint...nu längtar själv att få bli fru...när nu det ska ske....

Kramis

2009-08-02 @ 21:28:31
Postat av: Johanna svarar :

Anne : Haha, visst är det så!! Han ska verkligen vara precis PÅ oss!! Mys med ett "hemligt" bröllop, trodde ni att ni skulle på en vanlig fest? :) Du får vara på sambon din, så sker det nog snart :p



KRAM

2009-08-02 @ 21:36:39
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Sarah

Här går det undan :) När får man se nya frisyren då??

2009-08-02 @ 22:00:25
Postat av: Anne

Hej igen..



Känner igen det där med att hunden är på en =)

Våran lilla hund vill vara så nära oss som möjligt.Just nu renoverar vi hemma hos mina föräldrar, då det är så tråkig 70-tal stil.. När jag rev bort gamla tapeter, så var tror du våran hund vill vara...? Jo, min famn o tugga tuggben alt sova... Nästa vecka ska det målas vitt i tak mm...undra om hunden tänker göra en Milo grej...dvs stoppa nosen i målarburken=) ha..ha..ja,det återstår att se =)

Svar på frågan: Min bästa kompis ringde att dom ville bjuda oss på restaurang på kvällen och att vi skulle förfesta lite innan hemma hos dom och att vi skulle vara hos dom kl.13... Man kommer dit och ser henne i brudklänning o håret fint uppsatt ..så gissa om man vart paff...dom hade planerat sin bröllop i 1 år...och inget fick man veta som bästa vän... Det var bara jag och min sambo som fick bevittna vigseln ute på fin brygga...så vackert! Man fick helt klart en massa idéer hur man själv skulle vilja ha sin bröllop...Senast idag har jag varit på min käraste...kanske nästa år, säger han som svar...hm...jag vill typ nuuuu... Att karlar ska vara så tröga =(

Kram

2009-08-02 @ 23:25:16
Postat av: Fru Evelina

vad duktiga ni är som målar om själva! det är ju himla jobbigt men oj så fint det blir efteråt =)



kram!

2009-08-03 @ 13:33:20
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Bettan

Hittade precis hit, men trivs redan och kommer definitivt att stanna kvar!

2009-08-03 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0