Godorgon måndag!

 Och första dagen på en veckas semester =) Jag var uppe redan klockan 7 i morse och gick ut med Milo så att Patric kunde sova lite längre. Snart kommer svärmor hit. Vi ska iväg till Brottby och köpa hundmat. Vi har ju börjat med annan mat till Milo - broccoli, morötter, vitkål, laxolja, och kött (typ viltfärs, kalkon, kyckling osv) Vi märker redan en avsevärd skillnad på Milo! Han bajsar inte lika mycket (då kroppen tar upp all näring bättre i maten en vad torrfoder gör) plus att han pruttar inte lika mycket längre =)


Efter Brottby är det dags för lunch på min gamla arbetsplats! Ser verkligen fram emot det, har inte varit där sen jag slutade för 1,5 är sedan! 

Kommentarer
Postat av: Miwa

Hej,



Vad tjockt hår du har gått och mycke. Trivs du bra i kort? Du passar bra i det . Själv så saknar jag mitt lång hår men är glad att jag fått tjockare hår.



2009-08-10 @ 14:16:12
URL: http://www.miwis.se
Postat av: Julia

Hoppas du haft en go måndag! Måste bara skriva vad min sambo sa när jag visade kortet på dig nu!

- Hon passar ju döbra i korthår!

Och han är inget fans direkt av tjejer i kort hår annars!"!!! =)

You go girl!

2009-08-10 @ 21:50:52
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt snygg i håret är du! :)

2009-08-13 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0