Bloggdesign

Jag vill ändra min design på bloggen. Jag vet att jag har sagt det ett antal gånger tidigare, men jag är ju så j*kla dålig på allt vad heter webb-design (jag behöver inte berätta att jag min linje på gymnasiet hette WWI- WorldWideInformation, som innefattar, skoltidning, H E M sida och layout, haha! ) Fick trots allt ett väldigt betyg i de kurserna, men man glömmer ju så lätt =)

Hur som,
jag vet i alla fall vad jag vill ha för typsnitt, alltid något =) Känner att jag vill ha en lite mer lättläst text då mina inlägg ibland kan bli relativt långa och utan bilder, eller vad säger ni själva? Eller ska jag helt enkelt sluta med de långa inläggen, haha??

Nu väntar jag på att Patric ska komma hem, ska käka hamburgare och pommes från "Mammas"! Vi båda känner oss lite halvslitna efter den alkohol vi drack igår, haha!


Kommentarer
Postat av: caroline

ja det är svårt det där med webdesign

2009-08-30 @ 19:05:29
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag kan då inte inget om web design, då jag inte ens har ngn blogg själv... Din blogg är den första jag började läsa...läser sammanlagt bara 3 bloggar... Tycker din är bäst och jag älskar dina långa inlägg och alla dessa fina bilder=)

Ha en trevlig kväll!

2009-08-30 @ 19:42:05
Postat av: Christa

Satsa på lite större font. Det funkar alltid.

Och jag är grafisk designer sen 15 år tillbaks...jobbar med webben dagligen :)

2009-08-30 @ 21:38:32
URL: http://droppar.christastjean.co.uk
Postat av: Cissi

Bloggdesign är kul :) ..kan lite grann i alla fall! säg till om du behöver hjälp med något :)

2009-08-30 @ 22:52:12
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: julia

Haha, de e rätta takter! efter an utekväll har man enligt lag rätt till lite fetmat =) haha

2009-08-30 @ 23:07:04
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Clara O

Usch vad svårt det är med webben, jag är ett lost case.. :)

2009-08-31 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0