Tvättmaskin

När jag och Patric köpte lägenheten så bestämdes det att vi skulle få överta förra ägarnas tvättmaskin.  Vi har inte tvättat en enda gång på den jävla piss maskinen. Först tog det ett tag innan vi kopplade in den, när vi sen hade gjort det så startade den så fint, men sen helt plötsligt slutade den och vi hade  v ä ä ä r l d e n s  problem med att öppna luckan..

Men nu har pappa hittat en tvättmaskin till oss som vi förhoppningsvis får hem snart, måste bara mäta så att den får plats.. vilket jag nog ska göra nu innan jag glömmer bort ;-)

Bajsmaskinen...

Kommentarer
Postat av: Kamilla Nyström

Tvättmaskiner är bra att ha, när de fungerar:-)

Nu har jag köpt Detox, samma som du! Hur har det fungerat för dig?? Jag tänkte börja på söndag eller måndag, det kan väl inte vara någon fara om man börjar innan avslutad cyto behandling!?? va tror du?

Jag önskar dig en riktigt mysig valborgs helg i solen! kram K

2009-04-30 @ 17:12:37
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Skönt med en ny tvättmaskin! Dom är oumbärlig. Det är så mycket bättre än att behöva springa fram och tillbaka till de gemensamma tvättstugorna!

2009-05-02 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0