Sooolen!!

Idag har jag haft vårjacka och solbrillor på mig. Tyvärr så ser jag inte klok ut i mina solglasögon nu när jag har kort hår. Det blir  f ö ö ö r  mycket solglasögon. Ser ut som en fluga. Måste sätta en reminder på mig själv att köpa lite minde glajjor! :)

Här hos oss skiner solen, jag har bänkat mig på framsidan och bara njuter! Termometern stod på 14 grader, men då var det i skuggan. I solen är det betydligt varmare :) Dörren ut mot baksidan är öppen och Pippis pratar på som bara den nu när hon hör alla fåglar ute.. Snart är det tillräckligt varför för henne att vara ute.


Patric kommer hem strax innan 21 ikväll. Borde verkligen städa men har absolut ingen lust när det är så fint vårväder :( Hungrig är jag oxå. Måste nog svänga in och ta mig en smörgås eller nått! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha visst är dom fräcka. Njut riktigt mycket av solen nu! :) Sägs att den är här för att stanna ett tag iaf! Ha en riktigt god kväll.

2009-04-02 @ 20:03:38
URL: http://sannyball.blogg.se/
Postat av: julia

Vilken härlig bild!!!! Man blir ju såmkt gladare nu när de e så fint väder!!!!

Kramar

2009-04-02 @ 20:16:08
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh så härligt det ser ut! Här är vädret fint, men snön ligger fortfarande på marken!

2009-04-02 @ 20:54:45
Postat av: Lina

En snygg bild. Jag är en av dina bloggläsarna. Här i Malmö är också härligt med sol och jag har fått vårkänslor. :) Kram Lina från Malmö

2009-04-03 @ 23:33:22
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0