Osminkad..

Idag har jag gått helt osminkad till jobbet. Känner att jag börjar bli torr igen, plus att jag har tappat en massa ögonfransar igen. Jag såg redan för några veckor sedan att jag tappat fransar närmast tårkanalen, på nedre fransraden, men har inte brytt mig så mycket om det. Men igår när jag stod i duschen för att ta bort mascaran så följde 5 fransar med från ena fransraden.

Så just nu är jag  v ä ä ä l d i g t  försiktig med mascara, vilket är skittrist eftersom att jag på fredag ska på konferans och middag med jobbet och sen på lördag fyller min bästa väns pappa 50, så då är det party som gäller! Så torrhet och tappade ögonfransar och annat skit får mer än gärna vänta tills efter helgen, tack!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Jag känner igen mig i det där! Jag har trista eksem som blossar upp runt ögonen med jämna mellanrum, och då kan jag inte sminka mig alls. Ögonen rinner och jag ser "nygråten" ut för jämnan. Jag beställde ett par billiga (men snygga!) glasögon på favoptic.com (med fönsterglas, för jag har inget synfel), och vips - på med lite läppstift, och man ser riktigt fräsch ut. Det tar liksom fokus från omålade ögon.



Kram från en läsare

2009-04-28 @ 17:34:08
Postat av: Anna

Hej!



Jag känner igen mig i det där! Jag har trista eksem som blossar upp runt ögonen med jämna mellanrum, och då kan jag inte sminka mig alls. Ögonen rinner och jag ser "nygråten" ut för jämnan. Jag beställde ett par billiga (men snygga!) glasögon på favoptic.com (med fönsterglas, för jag har inget synfel), och vips - på med lite läppstift, och man ser riktigt fräsch ut. Det tar liksom fokus från omålade ögon.



Kram från en läsare

2009-04-28 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0