Kissande Johanna...

... Ja, det är jag det. Shit, jag går ju konstant på toaletten! Jag blir sådär jag-måste-gå-nu-nuuu-NUUUU! Sen sitter jag i typ 5 minuter, det tar typ aldrig slut. Sen är det dags igen bara en halvtimme senare!

Men än så länge har jag inte märkt någon direkt skillnad, annat än att jag har varit litr trött, vilket man kan bli eftersom att kroppen sätter igång och renar sig. Ska bli intressant att se hur man känner sig om typ en vecka, eller om jag får en massa finnar eller liknande. : )

Förresten,
gick inte med hantlar imorse. Har grym träningsvärk, haha! Snart kommer Patric och Milo hem, då ska vi grilla och m y y y s a  ♥ Som jag har längtat efter den här dagen, att få alla kvällar tillsammans! 

Kommentarer
Postat av: julia

Haha, så har ja de när ja har högt blodsocker, får springa på toan stup i kvarten!!!

2009-04-20 @ 21:32:17
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0