Ingen power-walk..

Nej, idag när klockan ringde ville varken kroppen eller ögonen vakna, och ska jag vara helt ärlig så kämpade jag inte direkt emot. Jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt. drömt om tappade ögonfransar, fester, och barn. En salig blandning som inte alls verkar vettig. Men så är det väl med drömmar??

Såg nyss att jag tappat flera ögonfransar och att jag är ännu lite torrare än vad jag var igår, vilket påverkar både min självkänsla och självförtroende någon enormt. Usch, bävar nästan inför morgondagen och på lördag då man måste klä upp sig och ha roligt. Missförstå mig rätt, jag ser verkligen fram emot lördagens 50-års fest, men det hade känts bra mycket bättre om jag själv hade känt mig bättre...

Kommentarer
Postat av: vanessa

villen härlig blogg :)

2009-04-23 @ 18:14:38
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: Aina

Kram....herregud du ä fin ju,,, hoppas du känner dig bättre på lördag kram

2009-04-24 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0