Godmorgon påskafton!

Ligger just nu och drar mig i sängen! Patric har redan åkt till jobbet, vilket är lite trist. Han jobbar hela påsken, men var ledig igår och då hade vi en riktigt mysig dag tillsammans :) Men det här är sista helgen Patric jobbar, för från och med nästa måndag kommer han att jobba på Lokaldelen!! Jag längtar verkligen! Tänk att vi kommer att få alla helger och lediga dagar tillsammans..♥

Mys i sängen med Milo. Jag vaknade i imorse av att hans svans dunkade mot sängen, då ville han att matte skulle vakna :). Notera även att tvn står på en kartong, sovrummet är det rummet som ser mest "nyinflyttad ut" :)

Nu ska jag ut och promenera innan frukost, sen blir det pilates för hela slanten! Ha en underbar påskafton nu mina kära vänner! ♥

(Update - Visst är det PÅSKAFTON idag, och inte långfredag. Skyller på mogontrötthet :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Hmmm...är det inte Påskafton idag..?

Ha det gott i det vackra vädret (som vi har på Sveriges framsida iallafall)

2009-04-11 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0