Familjemiddag

Dagen började verkligen som en skitdag! Som inlägget nedan intygar.. Kom sen till jobbet och hade rövmycket att göra, men det är roligt när man känner att man har pressen på sig ibland! Plus att dagarna går ju så fort då ;-)

Sen tycker jag att det är så mysigt att Patric tränar judo på tisdagar för det betyder att jag kan åka hem till mamma och pappa och bara umgås. Det behöver man ibland, träffa sin familj utan att ens respektive är med.. Så idag käkade jag, mamma och pappa en bulgursallad och snackade skit. Plus att jag tvättade min tvätt ;-)

Nej, nu är det sängen som gäller.. Imorgon är det morgonpromenad som gäller, har sagt att Patric får tvinga upp mig om jag trilskas!! 

Kommentarer
Postat av: Englainnan

Hej!



Jag menar både den bilden med en svart mössa och den med vit klänning. Jättefina bilder :)

2009-04-29 @ 08:15:32
URL: http://englainnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0