Dagen igår

Shit vad jag hade det roligt igår! Jag har sådana underbara kollegor!

Vi kom till Vaxholm där vi hade vår konferans på Vaxholms Stadshotell. Konferansen var mellan 10 och 16, sen gick vi en lite rundvandning i Vaxholm och tittade på alla fina hus. Tillslut kom vi till en liten badblats där vi korkade upp lite mousserade och bara njöt i det vackra vårvädret! 

Sen stannade vi på Magasinet för att kolla lite fin inredning. Hittade jättefina ankarkrokar som jag ska ha i hallen sen, har spanat in liknande på nätet, men har aldrig kommit mig för att köpa! Efter shoppingen svängde jag och Maria förbi systemet och köpte lite mera bubbel som vi skulle dricka på hennes balkong som hade utsikt ut mot vattnet. Så jäkla underbart, ett glas bubbel, utsikt över vattnet, solen som skiner, och en underbar Maria!

Sen var det dags för mingel, och ett glas vin innan middagen som för övrigt bestod av laxtartar, oxfilé, och pannacotta, och vin förstås : ). Helt  g u u u d o m l i g  mat... Efter maten gick vi till baren/dansstället som låg vägg i vägg med restaurangen och där köptes det drinkar hej vilt och en och en annan shot slank ner oxå! Kom på där när jag shakade på dansgolvet att det här är första gången jag är "ute på riktigt" sen efter jag blev "frisk".  Men det kändes så rätt att "första gången" spenderades med mina underbara kollegor! Shit vad jag dansade, och svettades och flåsade, men fan vad kul vi hade!! Vi både töntdansade, och skakade rumpan! Jag var g r y y y m  som jag har saknat att bara få släppa loss och dansa. Helt plötsligt blev självkänslan och självförtroendet mycket bättre - men säkerligen med lite hjälp från alkoholen! : )

Det är inte så lätt när håret lever sitt egna liv på mornarna :) Som man får kämpa ibland


Fint klippbad i Vaxholm


Pannacottan...
   

En av många drinkar : )


Patric kom och hämtade mig vid 01- tiden. Då värkte mina fötter eftersom att jag jämt ska envisas med att ha högklackat, och jag var törstig och svettig.. Men åååhhh, så lycklig

Kommentarer
Postat av: julia

Åh vad glad jag blir!!! Det här är du verkligen värd =)

You go girl!

2009-04-25 @ 17:17:35
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0