Träning

Då har man varit och tränat och käkat lunch. Träningen gick jättebra! Kunde till och med lägga på lite vikter på bland annat benpress och rygg, s c o r e !  Kondisen blir bättre och bättre för varje dag. 5*2 min på level 2 idag, framsteg, framsteg!

Kom precis ut ur duschen, inte så smart kanske med tanke på att jag ska ut i regnet med Milo. Sen ska jag sätta på mig ansiktet och peruken, för sen ska vi på middag hos födelsedagsbarnet Tessan. Hon bjuder på smörgåstårta och vanlig tårta! =)

Måste bara säga att jag är så glas för att sparesan är bokad,
ÄNTLIGEN!!

Kommentarer
Postat av: Bella

mjo det har varit en del på slutet. Fick i alla fall komma till sjukhuset & träffa en läkare ikväll. Fick värktabletter utskrivna & ska till vårdcentralen imorgon.. får se hur det går. Håll tummarna :P Kramis

2008-09-08 @ 19:36:00
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: tess

va duktig du e gumman! å va skönt för er med spa... nu får ni verkligen tid att njuta tillsammans! hoppas allt e bra?! kramisar i massor!

2008-09-08 @ 20:46:13
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0