Syskonprat och marängsviss(?)

Mattias gick hem för en timme sen ungefär, jag följde med en bit på vägen med Milo, som förövrigt har haft damp idag! Han älskar "morbror" Mattias och blir helt jäkla tokig när han träffar honom. Han ska leka hela tiden, bita i händerna, lyssnar inte när man säger till honom o s v  o s v.  Ingen lugn stund med andra ord!

Men men jag och Mattias gick ner till Mörby Centrum och köpte hem varsin Nacho de Lux - tallrik och sen bar det av till hemköp - glass, kolasås och maränger och en kexchoklad, mmmm.

Satt framför tv:n och snackade och käkade, supergott och jättemysigt! =)

Lillebror Mattias =)


Under all den där marängen så finns det både glass och banan - Jag lovar


Förresten, hur stavar man till marängsviss eller kanske marängsvisch?
Kanske onödigt vetande, men jag säger marängsviss iallafall, haha!

Kommentarer
Postat av: Tess

SVISS! ;P

2008-09-01 @ 21:40:16
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0