Spaweekend

Nu har jag precis bokat en spaweekend för mig och Patric! =) Vi ska åka till tra Brunn, som ligger i Sala, ca 2 timmar från Stockholm! Ååååh vad jag längtar, känns som en perfekt avslutning innan jobbet börjar! Weekenden är bokad den 27-28 september!
Hotell Skogsgården - ett mysigt, trestjärnigt hotell med alla bekvämligeter på rummen, dock inte TV och telefon som vi har befriat rummen ifrån. Vi vill ge er chansen att njuta av lugnet och stillheten på Sätra Brunn. Önskar ni telefon finns det i hallen på hotellet och TV finns att tillgå i våra mysiga samlingsrum. Alla våra hotellgäster har fri entré till Nya Badhuset med bad, gym och bastu.

10.00 
C-vitaminbehandling                   
En energikick för alla ansikten, men speciellt för dig med fet/oren hud. Rengöring följs av en peelande AHA-syra som ger din hud lyster. Därefter masseras ansiktet med serum och en revitaliserande olja. Efter en väldoftande fuktgivande och cellförnyande ansiktsmask avslutas behandlineg med ögoncreme och en skön dagcreme.

17.00 
Energikick
(Patric)
Ger dig en len hud och ny energi. En rengörande kroppspeeling som sätter igång blodcirkulationen följs av en dusch.
Därefter får du en energigivande helkroppsmassaga med uppiggande aromaolja som sätter fart på livsandarna.
     
Aromainpackning 
Välj mellan rogivande, uppigande eller utrensande olja, allt efter behov och sinnesstämmning. En avslappnande helkroppsmassage med näringsrik och väldoftande olja som får dig att gå ner i varv. Stärkande myrraolja mjukar upp dina nagelband och händerna får en skön massage med handcreme. Inbäddad i mjuka täcken får du en härlig ansiktsmassage och en stund för dig själv i total avkoppling.


19.00
Trerätters middag

Sen ska vi bara MYSA och bara vara. Vi både förtjänar detta och behöver komma bort och bara skämma bort oss. Känns så himla roligt att kunna ge Patric det här. Han har varit ett sådant otroligt stöd för mig under sommaren, för jag kan inte ha varit så lätt att leva med alla gånger =)
              
Är mycket möjligt att det blir flera behandlingar när vi väl är där. Men sen ska vi oxå promenera runt i området eftersom att dom har mycket fina butiker, bland annat denna som har en lantlig inredning. Tror nog jag kommer att köpa mycket därifrån =)

Kommentarer
Postat av: Pinglan

wow! vad mysigt, med behandlingar och trerätters....ni kommer nog att få en kanon vistelse på det placet:-)

2008-09-08 @ 11:59:36
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Cissi

hehe, vad roligt! Såg bilden och det första jag tänkte på var "Sätra Brunn" .. har sovit där själv nämligen! Fast jag jobbade då så det blev inga behandlingar för min del.

Mysigt ställe, tyst o lugnt .. och god mat! Känns väldigt lantligt :) Ni får det säkert jättebra!

2008-09-16 @ 17:47:51
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0