SÖNDAG

Godmorgon mina vänner! =)

Patric drog nyss iväg till jobbet och jag har precis kommit in egen efter att ha varit påmorgon promenaden med Milo. Idag bajsade han svart med röda ploppar i. Förklaringen till det är enkelt mina vänner. Igår åkte jag och Patric ut i skogen. Vi hittade massa trattisar och plockade lite lingon och blåbär. Vi plockade typ en halvliter blåbär för vi ville ha en blåbärsefterrätt.

Sagt och gjort, vi åkte iväg till Ica Stop för att köpa vitchoklad, hunden sitter då i framsätet och påsarna med blåbären och det ligger i baksätet. Vi är borta i kanske tio min, och när vi kommer tillbaka så sitter hunden i baksätet och har käkat upp A L L A  blåbär och börjat på lingonen!!  Men svampen den rörde han inte, tur det iallafall! =)

Jag tror helt seriöst att jag kan öppna upp en ny kategori i bloggen. Milos bajs. Hans skit ser fan olika ut från  gång till gång, antingen är det fågelfrö, lasagne eller blåbär/lingon.

Blåbärs hunden

Kommentarer
Postat av: tess

haha er hund e ju coolaste hunden ever! =D

Ungeför isstil me våra katter nästan... :P



jorå ruvningen går väl ok...e jobbigt o vänta bara och man tolkar ju in allt som känns annorlunda..men men..d e bara att hålla tummarna i guess.. känns som att d borde vara vår tur nu juh... jag får mina ångestdeppattacker nåra gånger per dag nu men d e väl för att jag e rädd....







idag ska viut i skogen igen..o plocka GULA kantareller....önskar såååå att jag kunde bjuda dig på ngn god middag typ den vi gjorde igår...o bara sitta o snacka o ta d lugnt.....kram gumman!

2008-09-14 @ 09:53:32
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: maria

hoppas chokladen smakade i alla fall ..

vad ska du göra i dag när gubben jobbar .

själv har jag bjudit in mig hos exet på middag

barnen är där ..kände för familjemys ...

så trist att fixa mat när man är ensam .

hoppas du har en bra dag ..

2008-09-14 @ 12:06:15
Postat av: Johanna

Maria - haha, som tur var hade vi frysta blåbär hemma, så det blev en efterrätt iallafall! Mys med middag så där, en söndagskväll! Vi hade oxå middag med killens familj, MYS! =)

2008-09-14 @ 23:30:28
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: jennhy

otroligt fint bild måste jag säga! :)

2008-09-17 @ 18:59:12
URL: http://jennhym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0