PUST!

Gud vilken dag! Trodde att min torsdag skulle bli lugn, åka och träning och lite städning hemma. Men icke.. Dagen började med att jag vaknade vid 08:30 - bara det lixom, det hör inte till vanligheterna. A n y w a y s , 08:40 satt jag på cykeln och var ute i 40 min med Milo. Hurtigt värre måste jag säga, svetten rann om mig. Kan inte varit en vacker syn.

Kom hem ca 09:30 och då var det dags för frukost och dusch. Hann inte med så himla mycket mer innan det var dags att träffa Bettina. Kom dit 15 min innan avtalad tid för att hinna värma upp. Klarade hela 5*2 min på crosstrainern. Tror ni jag är stolt eller vad?! =)
Hela träningspasset kändes kanonbra! Blir mer och mer motiverad och tar för mig mera oxå!
 
Hann inte mer än komma hem från träningen förrens Patrics syster Nanna ringer och frågar om inte jag vill följa med till Täby Centrum. Så nu är jag nästan nyss hemkommen från TC. Med mig hem har jag en klänning som jag  k a a n s k e ska ha på mig imorgon. Vill hemska gärna ha högklackat men vet inte om jag pallar med det..

Vi får se vad det bli.. Ni kanske vill hjälpa mig att välja? =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Annars funkar alltid ett par jeans någon snygg topp och ett par heta skor ;p

2008-09-04 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0