Kryssningen!

Jaha, mina vänner!  Har inte blivit så mycket bloggande under helgen, har haft mycket annat roligt för mig. Sen så vill jag inte sitta framför datan så mycket när Patric är ledig!

Anyways, här kommer lite bilder från kryssningen! =)

Bild tagen strax innan vi åkte hemifrån


Vi sov i en fyrbäddshytt tillsammans med Patrics syster Nanna och en kompis
till henne som hette Cissi.


Fina Nannanananananan! =)




Förfesten i våran hytt. Jag, Nanna och Tessan i heeelt nyktert tillstånd! =)


Fortsättning på förfest, fast i korridoren



Patrics "Ville Viking" mugg!


Ego bild a la Johanna..


Petra på dans/karaokigolvet. Älska Back Street Boys! haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar ha haft riktigt roligt! Va du bakis i lördags? haha

2008-09-07 @ 20:00:28
Postat av: Bella

Härliga bilder! Ni ser ut att ha haft kul =)

2008-09-07 @ 20:23:31
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0