HUND till salu, högst bjudande!

- Pruttar högt.
-  Lyssnar bara när han själv vill, men självklart om det finns mat i närheten.
-  Kan öppna dörrar. Helst då in till köket.
-  Lägger framtassarna på diskbänken och äter upp allt ätbart. Inklusive det i diskhon
.



Har två utmärkta exempel från idag faktiskt.
Imorse när jag skulle sätta på Milo kopplet för att gå ut så sträcker han på sig, och vad händer då? Jo en högljud PRUTT!

Sen när jag kom hem från träningen så möts jag av att köksdörren är uppe och ett HELT packet med Skogaholmslimpa är uppätet. + att han hällt ut Pippis fågelmat..

Titta bara vilken kula till mage monstret har fått... Matte är sååååå glad!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Här sitter jag och bara ler till ditt inlägg, det är så skönt att höra att även du har en damp hund. Våran hund är precis likadan, även den till salu eller kanske bortskänkes=)

2008-09-26 @ 13:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0