Godmorgon alla! =)

God morgon alla läsare! 

Just nu sitter jag i soffan och tittar på TV och läser lite bloggar medans jag väntar på att min käre sambo ska vakna! =)
Min helg har verkligen varit suuuperkul! Först var vi ju på en 24-timmars kryssning till Mariehamn. Åt en god middag och drack gott till. Sen blev det party och mycket sjungande! =) 

Jag shakade gärnet på dansgolvet och insåg ganska snabbt att det här var ju skitbra för kondisen! haha, fick sätta mig och vila som en gammal tant. Men det kom något bra ut av vilandet oxå, jag blev raggad på! HAHA i vanliga fall hade inte det varit någon big deal men det kändes skitbra, i peruk och allt! =) Det var det första jag sa till Patric när jag träffade honom sen! haha.  - Älskling, jag har blivit raggad på, trots att jag har peruk och är svettig! =)



Kommentarer
Postat av: Pinglan

Jag kan tänka mig att du var ett snyggt ragg den kvällen, det syns ju inte att det är en peruk, inga kluvna och risiga toppar där inte hehe....Härligt att rocka loss på dansgolvet. Ska bli kul att se dina bilder från kryssningen.

2008-09-07 @ 12:55:57
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0